Vizualna identiteta
Logo skupaj z vizualno identiteto, v slovenščini imenovano tudi Celostna grafična podoba (v nadaljevanju CGP) kot metodo usklajenega predstavljanja vidnih atributov identitete organizacije, predstavljata najpomembnejši vidik zaznavanja organizacije pri ciljnih javnostih, ki jih podjetje s svojimi komunikacijskimi aktivnostmi permanentno nagovarja.
Kot zapiše eden od najvidnejših teoretikov iz tega področja in avtor številnih vizualnih identitetnih sitemov velikih korporacij, Wally Olins (1989) CGP dejansko »predstavlja kompleksen in subtilen instrument, potreben stalne skrbi ter pozornosti, ki se spreminja in giblje z organizacijo. Obenem pa predstavlja tudi stalni opomin tako notranjim kot zunanjim sodelavcem o dosežkih in ciljih organizacije. Dejansko je celostna grafična podoba tisto lepilo, ki drži organizacijo skupaj.« (W. Olins, 1984)
Ključni elementi CGP so poleg loga oziroma simbola in imena podjetja tudi izbrane barve ter značilni tipografski slog, ki skupaj s komunikacijskimi orodji ter védenjem (know-how) tvorijo »osebnost organizacije« – oziroma posredno identiteto organizacije.
Nagovarja javnost
Odraža cilje in namene
Tvori osebnost organizacije
Standardizira elemente
Namen komunikacijskega procesa, katerega pomemben del predstavljata logo in vizualna identiteta, predstavlja njun prenos, s pomočjo komunikacijskih kanalov, do ciljnih javnostih, kjer se po zaključeni fazi zaznave izoblikuje podoba o podjetju oziroma korporacijski znamki. Celostna podoba, kot končni cilj komunikacijskega procesa tako pomeni »ustvarjen mentalni vtis, ki ga pri referentu izzove izpostavitev znaku« (Danesi, 2020) oziroma je določena kot »celostni vtis o informaciji shranjeni v spominu, ki se nanaša na znamko in, ki si jo delijo člani določene kulture oziroma subkulture.« (Frenzen, 2002).
Primer priročnika celostne grafične podobe
Vizualna identiteta podjetja predstavlja standardizacijo integracije njenih elementov v komunikacijskem procesu, na način, ki najbolje odraža cilje in namene komunikacijskega procesa.
Bi sodelovali z nami?
Ste na naši strani opazili projekte, ki so vam blizu in odražajo vaše želje? Cenite pristop, kjer se osredotočamo na celovite in prilagojene rešitve? Če iščete zanesljive in inovativne rešitve za vaše projekte, vas vabimo, da stopite v stik z nami. Z veseljem bomo skupaj našli najbolj optimalno rešitev, ki bo ustrezala vašim ciljem in potrebam.