Strategije in
kreativna izhodišča

Kako do strategij in kreativnih izhodišč?

Zasnova in prenova vizualne identitete sta redki in strateško pomembni odločitvi za vsako podjetje. Pomanjkanje izkušenj v tej smeri lahko vpliva na uspešnost realizacije teh projektov. Naše podjetje vam zato ponuja svetovanje, utemeljeno na več kot 25-letnih izkušnjah s prenovami logotipov, celostnih grafičnih podob in vizualnih identitet, da zagotovimo racionalne temelje za sprejemanje pravih odločitev pri repozicioniranju in razvoju vaše blagovne znamke.

Slika 1: Fokusna delavnica v okviru svetovalne storitve in izdelave strategije prenove vizualne identitete, l. 2021, v času epidemije Covida.

Naše storitve obsegajo:

1. Analiza blagovne znamke in tržne pozicije

Benchmarking, Porterjeva analiza silnic in BCG matrika: Opredelimo ključne konkurenčne dejavnike in trende ter analiziramo njihovo vplivnost na vašo blagovno znamko, pri čemer primerjamo vaš položaj s konkurenco.

Določanje ciljne skupine in pozicioniranje: Pomagamo vam opredeliti lastnosti ciljne skupine in pozicioniramo vašo blagovno znamko glede na konkurenčne prednosti in pričakovanja trga.

Določanje poslanstva podjetja: S pomočjo modelov, kot sta Druckerjev model ali model Zakaj? Simona Sineka, pomagamo definirati poslanstvo, vizijo in vrednote podjetja kot temelj dolgoročne rasti.

Delphi metoda: Uporabljamo Delphi metodo za zbiranje strokovnih mnenj o prihodnjih trendih, kar omogoča oblikovanje usmerjene strategije za vašo blagovno znamko.

Primer percepcijske mape - pozicioniranje blagovne znamke

Slika 2: Primer percepcijske mape – pozicioniranje blagovne znamke

Slika 3: Kapfererjeva prizma identitete

Slika 3: Kapfererjeva prizma identitete

2. Priprava kreativnih izhodišč za repozicioniranje blagovne znamke

Model identitet Johna M. T. Balmerja: Uporabljamo multidisciplinarni pristop za razvoj in upravljanje skladne identitete blagovne znamke.

Prizma identitete Jeana Noëlla Kapfererja: Ta model zajema šest ključnih dimenzij identitete, ki omogočajo vzpostavitev skladnih vizualnih in komunikacijskih elementov.

Model Zakaj? Simona Sineka: S poglabljanjem v vprašanje “Zakaj?” ustvarjamo pristno povezanost blagovne znamke s ciljno publiko.

Slika 4: Identitetni model J.M.T. Balmerja

3. Kreativni proces razvoja logotipa, vizualne identitete in znamčenja

Oblikovanje logotipa: Na osnovi predhodnih analiz oblikujemo logotip, ki izraža vrednote vašega podjetja.

Razvoj konceptov: Pripravimo tri različne koncepte logotipa, ki jih testiramo glede na učinkovitost in privlačnost.

Testiranje in prilagoditve: Logotipe testiramo na različnih platformah, da zagotovimo maksimalno prepoznavnost in doslednost.

Razvoj celostne vizualne identitete: Oblikujemo celostno vizualno podobo, vključno s tipografijo, barvno shemo in dodatnimi grafičnimi elementi, ki ohranjajo doslednost v vseh medijih.

Kreiranje ključnih sporočil in ton komunikacije: Razvijemo ključna sporočila in določimo ton komunikacije, ki podpirata identiteto in ciljno usmerjenost blagovne znamke.

Strategija blagovne znamke: Oblikujemo dolgoročni načrt za komunikacijo in promocijo blagovne znamke, ki ji zagotavlja prepoznavnost in rast.

Slika 5: Polarni diagram s primerjavi starih in novih atributov korporacijske znamke

Zakaj izbrati nas?

Naše podjetje povezuje dolgoletne izkušnje, kreativnost in sodobne trende v oblikovanju. Razumemo, da je uspešna vizualna identiteta ključ do prepoznavnosti, zato nudimo svetovanje, prilagojeno vašim specifičnim potrebam, s ciljem, da vaša blagovna znamka postane vidna in konkurenčna na trgu.

Kontaktirajte nas za dodatne informacije o našem svetovanju na področju oblikovanja logotipov, vizualnih identitet in znamčenja ter storitev repozicioniranja blagovnih znamk.

Zaupali so nam:

V minulih letih smo z uporabo navedenih metod uspešno realizirali različne projekte, od zasnov logotipov do celostnih vizualnih identitet ter znamčenja do vsebinskih zasnov in realizacije spletnih strani, za številne naročnike.

Izvedbo projektov po navedenih metodah so nam v minulilh letih zaupali:

Slika 6: Projekti prenove vizualne identitete z uporabo navedenih analitičnih in kreativni metod.
Alpina, 2003; Ravnihar, 2009; Implantološki center, 2010; I,Biving, 2011; LineaMedia, 2014; Formadoma, 2014; Polycom, 2014; Kopit, 2018; Vrtec Škofja Loka, 2018; Polycom, Simplygood, 2009, 2019; Univerzal, 2020; Elementum, 2020; Stelem, 2021; Ekten, 2021; Turizem Loka, 2022; Klarena, 2022; Kozmetika Kahne, 2023; Ivan Jerman, 2024.