Oglaševanje
Kampanja Ritex
Leto 2023
Apinature d. o. o. in
Študentska organizacija univerze v Ljubljani
Kako iz kilograma zlata
narediti dva?
Leto 2023
Elementum d. o. o.
Jurčkove vile
Leto 2009
GIVO REAL, d.o.o.
Projekt oglaševanja naselja “Jurčkove vile” je obsegal kreativno zasnovo in izvedbo oglaševalske akcije, vključno z logotipom ter sloganom na prepoznavnem zelenem ozadju, izdelavo različnih elektronskih sporočil, oglasov, jumbo plakatov, organizacijo in zakup medijev ter izdelavo promocijskega prospekta.
Kampanja je bila zelo prepoznavna in posledično uspešna, saj je podjetju v zelo kratkem času uspelo prodati vsa stanovanja v novozgrajenem naselju.
Umirite ritem življenja
Leto 2015
Krka, d.d.
Z idejnimi rešitvami za promocijo novega farmacevtskega izdelka podjetja “Krka d.d.” je podjetje sodelovalo na internem natečaju povabljenih agencij v prvih mesecih leta 2015. Kreativna zasnova je vključevala razvoj petih različnih idejnih konceptov, poimenovanj izdelkov, nosilnih sloganov ter vizualnih motivov. Glavni favorit sodelujočih kreativcev podjetja je bil “Umirite ritem življenja”.
Idejne rešitve niso bile realizirane.
Walk ‘n’ Survive
Leto 2015 – 2016
Alpina, d.o.o.
Razvoj novega pohodnega čevlja z inovativnimi rešitvami prezračevanja za pohodništvo v ekstremno vročih okoljih je bila priložnost za repozicioniranje blagovne znamke Alpina na področju trekking obutve. Oglaševalska akcija “Walk ‘n’ Survive “ je nastajala v poletju 2015. Na podlagi večih konceptualnih zasnov z različno stopnjo provokativnosti se je naročnik odločil za pričujočo zasnovo.
Oglasi in drugi promocijski materiali (benerji, roll-upi, idr.) so bili pripravljeni v različnih jezikih za različne ciljne trge: ZDA, Francijo, Nemčijo in Slovenijo.
Javni najem
Leto 2022
Stanovanjski sklad RS
Apinature
Leto 2020
Apinature, d.o.o.