Univerzal,

»The Home of Quality«

Naročnik:
Univerzal d.o.o., Novi Sad, Srbija

Leto:
2020-2021

Procesi:
workshop, brand strategy, brand design,
logo design, brand visual identity design,
brand implementation

Rešitev

Repozicioniranje znamke vključno s prenovljenim logotipom, sloganom in vizualno identiteto ter strategijo označevanja podznamk in izdelčnih linij, predstavlja nadgradnjo originalnega logotipa z ustrezno semantično nadgradnjo v smeri poudarka na kvaliteti ponudbe izdelkov in storitev krovne znamke.

Proces

Kreativni proces repozicioniranja znamk po metodi Oblikovalskega mišljenja (Design Thinkinga) je vključeval širok spekter aktivnost vključno z analizami trendov in konkurence, več workshopov na lokaciji naročnika, pripravo strategije trženja s kreativnimi izhodišči za oblikovanje vizualne identitete, slogana ter sistema označevanja podznamk, izdelčnih linije ter v zadnji fazi embalaže in komunikacijskih materialov.

Rezultat kreativnega procesa predstavlja nov logotip krovne znamke v obliki črk “Q” z asociacijo na “quality” ter besedo “univerzal”v prepoznavni rumeno-črni barvni varianti originalnega logotipa, vzpostavitev logike produktnih linij ter uvedbo znamke “Octopus”.

Originalni logotip

Prenovljen logotip

Logotip nove znamke


CARD univezal
Univerzal bag