Studio Mazzini 

Primeri spletnega konfiguratorja produkta

S spletnim konfiguratorjem do boljše prodaje

Personalizacija je eden od ključnih elementov sodobnega produkta. Stranke imajo zelo rade prilagajanje. Vsaka stranka ima lastne potrebe in želje. Iskanje produkta, ki bi izpolnil vse zahteve je lahko zelo zahtevno in utrujajoče. Ko stranki ponudimo določeno stopnjo personalizacije si s tem povečamo tudi verjetnost za nakup takega izdelka. Takšne prilagoditve lahko dosežemo s spletnim konfiguratorjem.

Spletni konfigurator zelo pogosto najdemo v avtomobilski industriji, pa pri senčilih, bazenih, oknih… Vse bolj pogosto se uveljavlja v kmetijski industriji. Vsem je skupno, da je njihov prodajni proces zelo odvisen od prodaje v fizični obliki. S konfiguratorji pa lahko vsaj del tega procesa prenesejo na avtomatiziran sistem.

Kaj je spletni konfigurator?

Konfigurator je orodje, ki avtomatizira izbiro in prilagajanje produktov. Znotraj sistema povezuje funkcije s produkti. Stranki omogoča konfiguriranje obstoječega izdelka v skladu z njegovimi željami. Stranko vodi skozi postopek, ki vodi do povzetka in končnega izračuna cene.

Kakšne so njegove prednosti?

Konfigurator prinaša podjetju in kupcem številne prednosti. Večja avtomatizacija omogoča prodajnemu oddelku manj ročnega dela s sestavljanjem ponudb in večje osredotočanje na samo prodajo. Prodajni oddelek lahko zelo enostavno popravlja ponudbe in jih nadgrajuje. Celostni sistem omogoča, da se spremembe kupcu prikažejo takoj.

Prav tako ga lahko uporabnino tudi kot tržno strategijo. Ko kupci ustvarijo izdelek, o njem razmišljajo kot o svojem izdelku. V projekt so kreativno vključeni, kar pomeni, da bodo svoje ustvarjanje delili z drugimi in k zabavni izkušnji povabili še druge potencialne stranke.

Z njim lahko stranka dobi natanko tisto, kar želi, saj sama oblikuje svoj izdelek. Stranka izbere vsako podrobnost izdelka, kot so material, velikost, barva in drugo. S povezovanjem konfiguratorja s skladiščem lahko ponujamo samo materiale in izdelke, ki jih imamo na zalogi, hkrati pa imamo pregled nad zanimanjem za določene izdelke. Tako lahko lažje planiramo zalogo in pripravljamo nove produkte.

Shema konfiguratorja
Shema konfiguratorja

Bo spletni konfigurator povečal mojo spletno prodajo?

Tako kot za vsakim uspešnim produktom stoji uspešna trženjska kampanja, tako tudi konfigurator za povečevanje potrebuje svojo trženjsko kampanjo. Brez uspešne trženjske kampanje tudi spletni konfigurator ne bo mogle veliko doprinesti k spletni prodaji. Podjetja, ki šele začenja svojo pot digitalizacije, lahko svojo svojo oglaševalsko pot začnejo na socialnih omrežjih. Z rednim objavljanjem si lahko zgradijo bazo uporabnikov katero bi spodbujali k uporabi naših produktov.

Poleg tega lahko dobro oblikovan konfigurator olajša proces odločanja kupca. S pomočjo vizualizacije končnega izdelka ali storitve lahko potencialni kupci bolje razumejo, kaj dejansko dobijo, kar lahko zmanjša tveganje napačnega nakupa in poveča zaupanje v izdelek.

Personalizacija, ki jo omogoča, lahko vodi do bolj ciljane tržne strategije. Zbiranje podatkov o izbiri in preferencah kupcev omogoča pridobivanje dragocenih informacij o tržnih trendih in vedenju potrošnikov, kar omogoča boljše prilagajanje marketinških strategij.

Hitrost in enostavnost uporabe sta ključna faktorja za uspeh spletnega kalkulaktorja. Če je konfiguracija izdelka preveč zapletena ali če je postopek predolg, lahko to odvrne potencialne kupce. Optimizacija hitrosti in enostavnosti uporabe sta ključna za doseganje najboljših rezultatov.

Pomembna je tudi integracija s celotnim nakupovalnim procesom. Zmožnost, da kupci neposredno iz konfiguratorja preidejo v nakupni proces, brez nepotrebnih ovir, je ključna za ohranjanje zanimanja in povečanje konverzij.

Vendar pa je treba upoštevati, da je uspeh spletnega konfiguratorja le del celotne strategije spletne prodaje. Nujno je, da se integrira v skupno marketinško strategijo, vključno z digitalnim oglaševanjem, optimizacijo spletnega mesta in upravljanjem odnosov s strankami.

Koliko stane izdelava spletnega konfiguratorja?

Konfigurator lahko predstavlja že izbiro barve na strani produkta. Takemu produktu lahko rečemo tudi izbrirnik in končni ceni doda le nekaj 100 evrov. Če želimo pravi konfigurator z več stopnjami sestavljanja produkta, različnimi prikazi in izdelavo ponudbe po meri lahko cena naraste na nekaj desettisoč evrov.

Za točno ceno vam priporočamo, da nas kontaktirate in sestavili vam bomo ponudbo prilagojeno samo za vas!