Zupan konfigurator
Naročnik:
Zupan d.o.o.
Leto:
2022
Storitve:
Spletne strani, Digitalna transformacija,
Napredne rešitve
Izhodišče
Podjetje Zupan je priznan proizvajalec kmetijskih pršilnikov, ki že od leta 1990 razvija in prodaja pršilnike za sadjarstvo, vinogradništvo in hmeljarstvo. Prisotni so v 14 različnih državah. Ob proizvodni dejavnosti pa ima podjetje tudi svojo fizično trgovino z opremo za sadjarstvo in vinogradništvo, kateri se je leta 2012 pridružila tudi spletna trgovina.


Slika 1: Prikaz starega spletnega mesta s konfiguratorjem
Problem
Podjetje je imelo obstoječo spletno stran s konfiguratorjem, ki pa se je izkazala za počasno in zastarelo v oblikovanju. Ključna težava je bila neustrezna zasnova aplikacije, ki ni podpirala tako kompleksne rešitve. To je otežilo in podaljšalo postopek uvajanja sprememb, zlasti pri konfiguratorju, kjer so bile potrebne kompleksne konfiguracije. Počasnost sistema je negativno vplivala na delovni proces in uporabniško izkušnjo.
Dodatno je administrativni vmesnik ustvarjal težave zaradi neustrezne prilagoditve potrebam podjetja. Proces dodajanja novih artiklov je bil razdrobljen na več nepotrebnih korakov, kar je zmanjšalo učinkovitost dela. Uporabljeni uredniški sistem je vključeval nepotrebne funkcionalnosti, ki so obremenjevale delo, medtem ko je bil modul za prevajanje povsem ločen od preostalih funkcij. To je zahtevalo podvajanje vnosa podatkov, kar je dodatno upočasnjevalo delovne procese.


Slika 2: Nov administrativni vmesnik je bil zasnovan izključno za ta projekt
Proces prenove
Projekt se je začel s klasičnim linearnim pristopom. Na podlagi določenih zahtev so bili pripravljeni predlogi za praktične rešitve, vključno z načrti za diagram poteka, diagrame baz podatkov, uporabniški tok (user flow) in osnovne zasnove (wireframe). Po potrditvi teh načrtov so bili izdelani prototipi in določene programerske smernice.
Razvoj se je začel po potrditvi s strani naročnika in je potekal v več iteracijah. V tem času so naročniku predstavljali prototipe, ki so omogočali sprotno podajanje povratnih informacij in korektur. Proces iteracij je bil izveden dvakrat, pri čemer so vsakič prilagodili funkcionalnost in izboljšali uporabniško izkušnjo na podlagi prejetih komentarjev. Zaključno fazo je obsegalo temeljito testiranje, s katerim so zagotovili optimalno delovanje končne rešitve.

Slika 3: Prikaz celotnega procesa prenove


Slika 4: Diagram poteka in diagram podatkovih baz

Wireframe

Vmesna faza

Končni izgled
Slika 5: Razvoj grafičnega vmesnika

Slika 6: Prenovljena domača stran

Slika 7: Interaktivni prikaz zastopnikov

Slika 8: Sejmi so oblikovani kot novice