ai chatbot

Študija primera: AI chatbot MANA

V zadnjem letu je vzpon umetne inteligence (AI) revolucioniral številna področja. Za bolj uspešno se je izkazala implementacija umetne inteligence v podpro strankam. S implementacijo zmogljivih jezikovnih modelov, kot je OpenAI-jev GPT, lahko zdaj vsako podjetje na svoji spletni strani uporablja pogovornega robota. V tej študiji primera bomo raziskali prednosti, proces implementacije in koristi AI pogovornih robotov ter predstavili primer kako smo v podjetju Studio Mazzini uspešno implementirali svoj pogovorni robot imenovan MANA.

Vzpon AI pogovornih robotov

Klasični kanali podpore strankam pogosto vključujejo dolge čase čakanja, ponavljajoča vprašanja in omejeno dosegljivost. AI pogovorni roboti, ki temeljijo na naprednih jezikovnih modelih, rešujejo te izzive z zagotavljanjem takojšnje in personalizirane pomoči. Pogovorni roboti imajo v svojem ozadju napredne algoritme strojnega učenja , ki omogočajo razumevanje in odzivanje na uporabniška vprašanja ter nudijo tekočo in učinkovito izkušnjo.

Prednosti AI pogovornih robotov:

  1. Dosegljivost 24 ur na dan, 7 dni v tednu: Za razliko od ljudi lahko AI pogovorni roboti nudijo podporo strankam neprekinjeno, kar omogoča podjetjem, da zadovoljijo stranke v različnih časovnih pasovih ter se spopadejo s visokim številom povpraševanj.
  2. Hitri časi odziva: S sposobnostjo obdelovanja obsežnih količin informacij v realnem času lahko AI pogovorni roboti zagotavljajo takojšnje odgovore, kar zmanjšuje čas čakanja strank in povečuje celotno zadovoljstvo.
  3. Optimizacija stroškov: Z avtomatizacijo rutinskih vprašanj strank lahko AI pogovorni roboti zmanjšajo obremenitev človeških agentov, kar podjetjem omogoča optimizacijo podpornega tima ter učinkovito porazdelitev virov.
  4. Prilagodljivost: AI pogovorni roboti lahko sočasno obdelujejo več pogovorov večjega števila strank, brez potrebe po dodatnih človeških virih.

Implementacija

V podjetju smo uspešno implementirali svoj AI pogovorni robot, imenovan MANA, z uporabo napadnih jezikovnih modelov. Pogovorni robot zna govoriti tako slovensko, kot ostale svetovne jezike. Proces implementacije je vključeval naslednje korake:

  1. Zbiranje podatkov: V podjetju smo zbrali raznolike podatke o vprašanjih strank, vključno z najpogostejšimi vprašanji, pogostimi težavami in informacijami naših storitvah. Ti podatki so tvorili osnovo za učenje pogovornega robota.
  2. Priprava in čiščenje podatkov: Zbrani podatki so bili skrbno obdelani, pri čemer so bili odstranjeni morebitni občutljivi ali zaupni podatki. Preostali podatki so bili organizirani in strukturirani za izboljšanje procesa usposabljanja.
  3. Usposabljanje pogovornega robota: Za integracijo smo uporabili osnovo jezikovnega modela GPT. S podatki, pridobljenimi med obdelavo, se je pogovorni robot naučil razumevanja in generiranja odzivov, prilagojenih storitvam našega podjetja.
  4. Testiranje in izpopolnjevanje: Pred lansiranjem smo izvedli obsežno testiranje in optimizacijo ter s tem zagotovil natančnost in učinkovitost odzivov MANE. Pogovorni robot smo nato v več iteracijah izboljšali, s čimer se je nenehno izboljševala njegova uspešnost in razumevanje vprašanj strank. Na MANI smo izvedli tudi več varnostnih testov in s tem preprečili zlonamerno uporabo.
Primer pogovora s umetno inteligenco

Prednosti implementacije MANE:

  1. Izboljšana izkušnja strank: MANA zagotavlja našim strankam takojšnjo, natančno in dosledno podporo, kar izboljšuje njihovo celotno izkušnjo in zadovoljstvo.
  2. Prihranek časa in stroškov: Z avtomatizacijo pomembnega dela vprašanj strank se nam je zmanjšala obremenjenost ekipe, s tem pa tudi boljša uporabo časa in virov.
  3. Prilagodljivost in fleksibilnost: Chatbot MANA se lahko brez težav prilagodi povečanemu številu vprašanj strank, zagotavljajoč dosledno in zanesljivo podporo.
  4. Dodatna atrakcija: Z implementacijo chatbota smo strankam ponudili funkcionalnost, ki je uporabna, zabavna in unikatna

Implementacija AI pogovornih robotov, kot je MANA, je preoblikovala podporo strankam v digitalni dobi. Ti pogovorni roboti ponujajo številne prednosti, vključno z dosegljivostjo 24 / 7, hitrimi odzivnimi časi, prilagodljivostjo in optimizacijo stroškov. S treniranjem pogovornih robotov z relevantnimi podatki lahko podjetja zagotovijo personalizirano in učinkovito podporo strankam.


Bi tudi vi imeli AI chatbot?

Pri Studio Mazzini imamo strokovnjake s področja izdelave in optimizacije spletnih aplikacij. Če iščete nekoga, ki bi vam pomagal zgraditi vaš naslednji spletni projekt, nas kontaktirajte in pomagali vam bomo do sodobne spletne aplikacije.