



Naročnik:
Visoka šola za hotelirstvo in turizem Bled
Oblikovanje:
Matjaž Mazzini, Andrej Humar
Leto:
2012
Visoka šola za hotelirstvo in turizem Bled
Naročnik se je ob zagonu nove študijske smeri odločil za izdelavo nove vizualne identitete, razlikovalne od sorodne visokošolske institucije, ki domuje v istih prostorih. Izhodišče za oblikovanje je temeljilo na razlikovalni vizualizaciji prepoznavne geografske identitete lokacije visoke šole - Bleda. Prepoznavnost otoka s cerkvico je bila vsekakor logična izbira vizualnega motiva. Po drugi strani pa je prav ta vseprisotnost otoka predstavljala oviro v smislu oblikovanja razlikovalne identitete. Grafična rešitev, ki je bila izbrana med več različnimi koncepti, tako predstavlja sintezo različnih vizualnih motivov: otoka, jezera, čolna z odsevom, knjige, človeka.
Ker je Visoka šola za hotelirstvo Bled v veliki meri odvisna od uspešnosti vpisa novih študentov je bilo veliko pozornosti posvečeno izdelavi različnih promocijskih materialov ter spletne strani.