



Naročnik:
Ravnihar d.o.o.
Copy & oblikovanje:
Dario Berginc, Matjaž Mazzini, Andrej Humar, Uroš Duh
Leto:
2008
Preciznost kot konkurenčna prednost
Podjetje Ravnihar d.o.o. je podjetje z dolgotrajno tradicijo, ki sega v šestdeseta leta 20. stoletja. V letu 2008 pa se je podjetju, navkljub izdelani celostni grafični podobi, odločilo za prenovo vizualne idenitete podjetja, ki bi v najbolj optimalni meri izkazovalo nove usmeritve podjetja v smeri izdelave visokotehnoloških in kompleksnih izdelkov iz plastike za najzahtevnejše naročnike.
Na podlagi analiz in strateški priporočil se je izdelalo osnovne elemente vizualne identitete: znak, logotip, tipografski stil, določile so se nove barve ter t.i. "peti element". Vizualno identiteto se je v naslednjih letih razširilo na različna področja poslovanja, od osnovnih komunikacijskih materialov, spletne strani, embalaže, poslikave avtomobilov in drugega...