• info@studiomazzini.si // gsm: +386 (0)41 799 770 // +386 (0)40 877 855

Marketing automation sistem

KATERA JE PRAVA?

Ste prepričani, da res nagovarjate pravo ciljno skupino?

a mas kampanija_72dpi_1118x350px

Marketing automation sistemi omogočajo večje dobičke

Kako porabiti manj časa in denarja za pridobitev večjega števila strank?

Sodobni marketing že dolgo časa ni več stvar zgolj umetniškega oblikovanja vidnih sporočil, temveč postaja vedno bolj racionalna, celo znanstvena disciplina posredovanja specifičnih vsebin točno določenim ciljnim skupinam.

Večina nakupnih odločitev, po ocenah več kot 70%, se danes začenja na internetu, bodisi v obliki iskanja informacij ali v realizaciji samih nakupov. Vsaka aktivnost na spletnih straneh pa pušča številne digitalne sledi, ki ob integraciji ustreznih orodij omogočajo hitro prepoznavo potencialnih kupcev na vaši spletni strani ter posledično njihovih nakupnih navad. Rezultat tega je možnost promocije vaših storitev ali izdelkov le tistim ciljnim skupinam, ki so pokazale resnični interes po vaših storitvah. 

Stroški pridobivanja kupcev in njihovega usmerjanja k nakupni odločitvi se zaradi omenjene optimizacije bistveno zmanjšajo. Sistemi za avtomatizacijo marketinga tako prinašajo 50% več potencialnih zainteresiranih strank ob 33% nižjih stroških.


Sistemi za avtomatizacijo marketinga vam omogočajo, da se lahko posvetite le tistim strankam, katerim ste resnično všeč. Zato je tudi izkupiček bistveno večji!

»Polovica denarja, ki ga porabim za oglaševanje, gre v nič. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica je to.« John Wanamaker

Sistem za avtomatizacijo marketinga (SAM)

vam zaradi učinkovite segmentacije kupcev omogoče velike prihranke, ker nagovarjate samo tiste, pri katerih dejansko obstaja možnost nakupne odločitve.

Kako delujejo sistemi za avtomatizacijo marketinga?

Proces nakupne odločitve poteka v štirih fazah ...

1.

Sistem prepozna digitalne sledi, ki jih je obiskovalec pustil na vaši spletni strani na osnovi katerih začne avtomatsko zbirati različne informacije o obisku, interesu in nakupnih navadah.

...
2.

Sistem analizira podatke in na podlagi pripravljenega akcijskega načrta samodejno posreduje obiskovalcu spletne strani želene informacije .

...
3.

Sistem omogoča izvedbo različnih nagovorov in oglasov izključno vaši potencialni stranki in ga v več korakih vodi do nakupne odločitve.

...
4.

Sistem oblikuje spisek potencialnih strank primernih za individualno obravnavo, kar vodi do odločitve o nakupu vašega produkta ali storitve.

...

ZAKAJ BI METALI POLOVICO DENARJA ZA OGLAŠEVANJE PROČ?