• info@studiomazzini.si // gsm: +386 (0)41 799 770 // +386 (0)40 877 855

Dogodki

Najučinkovitejše orodje promocije

Organizacija in izvedba dogodkov predstavlja pomemben segment ciljno usmerjene promocije



Med najbolj odmevnimi orodji trženja predstavlja organizacija različnih dogodkov preko katerih organizacije usmerjeno ter učinkovito nagovarjajo izbrane ciljne javnosti.

Organizacija dogodkov, bodisi posamičnih ali serijskih, vključuje:


(1) načrtovanje, vodenje in izvedbo različnih prireditev, 
(2) zasnovo ter oblikovanje prepoznavnega promocijskega materiala,
(3) organizacijo medijskega zakupa 


z namenom doseganje zastavljenih marketinških, promocijskih in drugih ciljev organizacije. 


Izvedba medijsko odmevne prireditve ali zgolj sodelovanje pri njej omogoča organizatorju »osebni stik« vključno z izvedbo direktnih promocijskih aktivnosti zainteresiranim javnostim. 


Promocijske dogodke v skladu z dogovorom organiziramo v okviru podjetja, v sodelovanju z organizatorji ali z našimi partnerji (Timing Poljane).


Organizirajmo dogodek prilagojen vašim ciljem ...

V nadaljevanju predstavljamo izbor dogodkov in prireditev, ki smo jih organizacijsko ali idejno podprli ali izvedli.

20. memorial dr. Milana Vidmarja v šahu

Grand Hotel Toplice, Bled, 24. 6. - 3. 7. 2016

Šahovska zveza Slovenije v spomin na enega največjih svetovnih šahistov dr. Milana Vidmarja organizira 20. spominski turnir v šahu za povabljene igralce, tokrat pod sloganom "Spopad deseterice prvakov za krono velemojstra, ki je premagoval velikane." 

Za prireditev se je zasnovalo in izvedlo:

- redesign logotipa prireditve,
- slogan prireditve,
- promocijske tiskovine prireditve, plakati, brošure, PR
- izdelava priložnostne spletne strani.


Promocijski materiali za športne dogodke Alpina

Z Alpino na tekmo na Pokljuko (Jakov Fak); promocija trekking programa (Ski center Cerkno)

Organizacija in promocija imidža ali novosti blagovne znamke na množičnih prireditvah je najučinkovitejše orodje komuniciranja s ciljnimi javnostmi.

Za prireditev se je zasnovalo in izvedlo:

- plakate,
- letake,
- oglase v tiskanih in elektronskih medijih.


Mladinski šahovski turnir Ljubljana Open 2016

Športna dvorana Kašelj, 5. marec 2016.

V sodelovanju z Šahovskim klubom Komenda, Šahovskim klubom Ljubljana DUOL, Osnovno šolo Kašelj ter pod častnim pokroviteljstvom mestne občine Ljubljana in župana g. Zorana Jankoviča je bilo zasnovano in realizirano:


- logotip prireditve,
- maskota prireditve,
- promocijske tiskovine prireditve,
- izdelava priložnostne spletne strani,
- oglaševanje prireditve.


Sah0007_
index

Gorenjska moj planet

Serija športno turističnih prireditev na Gorenjskem (2015, 2016)

DN-07-4-2015-Timing-Poljane_Gorenjska_spletna-stran_dogodkii-slike_visoko

V sodelovanju s podjetjem Timing Poljane d.o.o. ter organizatorji tekaških prireditev v večjih gorenjskih mestih (Bled, Bohinj, Radovljica, Kamnik, Trzin, Visoko, Snovik) smo sodelovali pri organizaciji ter idejno zasnovali in oblikovali:

- logotip prireditve,
- promocijske tiskovine prireditve,
- priložnostno spletno stran,
- oglaševanje prireditve.


studio mazzini_WEB_gorenjska moj planet
sreckov pokal 2a
pustni karneval 2012_1

Promocijski dogodki na smučišču Stari vrh

Serija športno turističnih prireditev na smučišču Stari vrh (2010-2014)


Za namene promocije smučišča Stari vrh smo v letih 2010-2014 skupaj s predstavniki smučišča zasnovali, organizirali, oblikovali ter spromovirali večje število tradicionalnih športno-turističnih dogodkov med katerimi so bili najpomembnejši:


(1) Serija smučarskih tekem namenjenih promociji nočnega smučanja na enem najlepših smučišč za nočno smučanje v Sloveniji imenovana Srečkov pokal v nočnem smučanju v katerem se je za prepoznavnost smučišča izkoristilo sinergijo medijsko prepoznavne zgodbe malega medvedka Srečka, ki je našel zatočišče na domačiji pod Starim vrhom.


(2) Medijsko odmeven je bil tudi Smučarski pustni karneval s tekmo pustnih mask organiziran v sodelovanju s smučiščem Stari vrh, SK Poljane ter radijem Ognjišče, ki je pritegnil pozornost tudi nacionalnih medijev in na smučišče pritegnil lepo število obiskovalcev.


(3) Direndajčkov pokal organiziran in medijsko spromoviran v sodelovanju z Radijem HIT.


Rezultat navedenih aktivnosti v povezavi s promocijo preko ostalih medijev (tiskanih, elektronskih) je bila dokumentirana rast obiska v letih od 2009 do 2013.

sreckov pokal logo